Body Balance

Unikali Body Balance treniruotė buvo atrasta ir sukurta  dar 7-ajame dešimtmetyje Naujojoje Zelandijoje įžymaus atleto Lesllie Roy Mills.

Tai unikali body-mind  tipo treniruotė, kurią sudaro jau seniai žinomi kūno lavinimo judesiai iš Jogos, pilates, jėgos bei tempimo pratimų.

Kokia nauda kūnui?
Aktyvuoja kraujotakos ir kvėpavimo sistemą;
Mobilizuoja sąnarius – mažina sąstingį ir didina judėjimo laisvę;
Stiprina kūno centrinę ašį, jėgos centrą;
Maksimaliai stiprinamas  nugaros raumenynas – išoriniai ir gilieji raumenys;
Naudojamas lėtas gilus statinis ir dinaminis tempimas;
Jėgos pratimai stiprina visą kūno raumenyną;
Didinamas raumenų ištvermingumas, lankstumas;
Lavinama kūno dinamika ir koordinacija;
Naudojama harmoninga judėsio tėkmė;
Nuostabi muzika, teikianti judesiams energijos;
Atpalaiduojama nervų sistemą.

Treniruotės metodika.

  1. Apšilimas. Treniruotės metu pateikiami pratimai kojų raumenims stiprinti – gilūs įtūpstai, tempimas, ištvermės reikalaujančios pozos. Statinis tempimas suaktyvina raumenų darbą ir kraujotaką. Užsiėmimo metu padažnėja širdies pulsas, kūnas palaipsniui sušyla.
  2. Pusiausvyros pratimai – pateikiami jogos pratimų kompleksai, skirti šlaunų ir dubens raumenų stiprinimui, tempimui. Kūno svoris pernešamas nuo vienos kojos ant kitos ir pratimų kompleksas užbaigiamas išlaikant pusiausvyrą ant vienos kojos.
  3. Dinamika. Judesiai kartojami į abi puses.
  4. Koordinacija. Derinami rankų ir kojų judesiai.
  5. Jėgos pratimų kompleksas ant kilimėlio. Pateikiami Pilates, jėgos pratimai ir jų junginiai kaklo, pečių juostos, rankų, pilvo, nugaros, kojų bei sėdmenų raumenims stiprinti.
  6. Tempimo pratimų kompleksas visoms raumenų grupėms.
  7. Atsipalaidavimas. Treniruotė skirta įvairaus amžiaus žmonėms.

Ypač  rekomenduojama:

  1. Besimankštinantiems sporto salėje su treniruokliais;
  2. Jėgos treniruotėse;
  3. Bėgikams ir dviratininkams, atletams.

Judesys, muzika ir kvėpavimas nuramins protą, suteiks lengvumo pojūtį, kūnas išsilaisvins nuo įtampos ir prisipildys teigiamų emocijų.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Trenerė



Rasida Matuizienė


PortDeBras, Body Balance, pilates ir kalanetikos trenerė


Rasida sakosi aktyviai sportuojanti nuo 20-ies metų. Nuo tada šokiai, aerobika, bėgimas, vaikščiojimas, važinėjimas dviračiu ir panašios veiklos – josios kasdienybė.

Visgi aktyvios veiklos kažkur „šone“ Rasidai nepakako. Prieš penkerius metus ji nusprendė radikaliai pakeisti savo profesiją ir pasukti kitu, sporto trenerės keliu. Viskas prasidėjo nuo įstojimo į Lietuvos Edukologijos Universitetą ir tęsiasi iki šiol – Rasida aktyviai kelia savo kvalifikaciją įvairiuose kursuose bei mokymuose Lietuvoje ir užsienyje.

„Visada svajojau apie darbą, kurį dirbčiau su didele meile. Šiuo metu daugiausiai džiaugsmo kūnui ir sielai teikia PortDeBras, pilates bei kalanetikos treniruočių vedimas, o joga ir cigun praktika užsiimu kol kas tik savo malonumui“, - sako Rasida.

Rasida save apibūdina kaip labai smalsią asmenybę, nuolat kuo nors besidominčią, kur nors dalyvaujančią.  „Nepaliaujamai tobulinu save įvairiose sporto ir dvasinio tobulėjimo festivaliuose bei stovyklose, tokiuose kaip „Fitness factory“, „Nike“, „Masters of Calm“, „Varom“, „Mandala“, „Rimini“, „Sporto festivalis“ Litexpo ir pan.“, - sako ji.

Be to, laisvalaikiu Rasida organizuoja renginius bei šventes, praktikuoja sąmoningą kvėpavimą, domisi psichologija, joga, šokio terapija, sveika gyvensena bei mityba, vegetarizmu.

Skambinti
Atvykti

Informuojame, kad svetainėje yra naudojami slapukai, kad tinkamai individualizuoti turinį. Spausdami „Sutinku“ Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Naršydami toliau Jūs sutinkate su svetainės Slapukų politika