Praktinis seminaras:
MINDFULNESS. HARMONINGO GYVENIMO LINK…

Praktinis seminaras:
MINDFULNESS. HARMONINGO GYVENIMO LINK…
2019-01-17
Rytinė sąmoningo kvėpavimo sesija
su Linu
2019-02-07

2019 m. vasario 22 d. (penktadienį) 18:30 val.

Vargina nesustabdomas minčių srautas? Trūksta laiko? Nuolatinis užimtumas, bėgimas ir noras visur suspėti? Sunku susikaupti, išlaikyti dėmesį? Nerimas. Stresas. Įtampa. Nuovargis. Irzlumas. Impulsyvus ar nesąmoningas valgymas. Pyktis. Kaltė. Nusivylimas…

“Mes negalime sustabdyti bangų, bet galime išmokti plaukti”
                                                                                            J.Kabat – Zinn.

Mes išvargstame ne nuo minčių ir emocijų, o nuo savo santykio į jas.  Dažniausiai – nesąmoningo, “autopilotinio”.

Pasitikėkite šiuolaikine psichologija, neuro mokslu, begale mokslinių tyrimų, bei senųjų civilizacijų išmintimi!

MINDFULNESS / SĄMONINGUMO/ PILNAPROTAVIMO paprastos kasdienės praktikos stiprina įgūdžius, kurie jau pagerino gyvenimo kokybę milijonams žmonių pasaulyje.

TIKSLAS: Realybės išorinės ir vidinės (savo gyvenimo ir visų jo komponentų: minčių, jausmų, impuslų veikti) suvokimas (įsisąmoninimas); Realybės matymas esamuoju laiko momentu, atsiribojant nuo to, kas mums trukdo ją matyti: automatiniai vertinimai, sąlygoti ankstesnių patirčių (įsitikinimai ir nuostatos), “autopiloto” sukurtas reagavimas (ką mes vadiname impuslyvumu, emocijų nevaldymu).

Mes gyename išmoktą gyvenimą ir dažnai esame nepatenkinti juo. Mindfulness praktikos leidžia atsisakyti išmokto gyvenimo. Leidžia atnaujinti savo pasirinkimus nuolat. Būnant nuolatiniame santykyje su tuo, kas vyksta, pokytyje. Vaizdžiai sakant, nuolat “online” atnaujiname „programinę įrangą”, nenaudodami 40 metų senumo.

Mindfulness praktikos ugdo gebėjimą nuolat įsisąmoninti realybę ir sąmoningai veikti (funkcionuoti) joje.

“ŠALUTINIS” EFEKTAS: nurimęs protas, sužadinti vidiniai resursai, suvaldytos emocijos, didesnis emocinis atsparumas ir vidinė išmintis, geresnis savęs pažinimas, produktyvumas tausojant energiją, aiškesnis savo kūno ir jo poreikių pajautimas, intuityvesnis valgymas, stipresnė sveikata, kokybiškesnė ir sąmoningesnė partnerystė bei tėvystė.

Mindfulness praktiniai užsiėmimai skirti asmenybiniam augimui, turi stiprų psichoterapinį potencialą. Juose įvairiomis mindfulness praktikomis ir refleksijomis treniruojamas protas dėmesingumui, mokomasi pastebėti savo “autopilotus”, mintis, atpažinti emocijas, kūno pojūčius, impulsus veikti. Mokomasi tai valdyti bei didinti asmeninį atsparumą. Praktikuojamas buvimo (o ne nuolatinio “darymo”) režimas. Ugdoma kantrybė, atjauta sau ir pasauliui, treniruojamas suvokimas, auginama vidinė išmintis ir stiprinama fizinė bei emocinė sveikata.

Praktikuojant ugdomi nauji įgūdžiai, atnešantys didelius asmenybinius pokyčius.

Informacija apie MINDFULNESS keičia požiūrį. MINDFULNESS mokymai ir praktikos – keičia gyvenimą.

Mindfulness/ sąmoningumu grįstos metodikos vis labiau populiarėja Lietuvoje. O pasaulyje yra sėkmingai taikomos psichologijoje, medicinoje, kariuomenėje, mokyklose, versle bei kiekvienam, siekiančiam asmenybinio augimo. Metodo efektyvumas įrodytas gausybe mokslinių tyrimų.

 

MINDFULNESS nauda:

  • Slopinamas polinkis į depresiją, nerimą ir stresą;
  • Gerėja gebėjimas susikaupti/ dėmesio valdymas;
  • Mažėja chroniškas nuovargis, gerėja miego kokybė;
  • Didėja savikontrolė, švelnėja emocinės reakcijos į sunkias situacijas;
  • Gerėja darbingumas, didėja kūrybingumas ir produktyvumas;
  • Mažėja fizinė ir emocinė įtampa;
  • Daugėja teigiamų emocijų, gerėja nuotaika;
  • Mažėja lėtiniai skausmai, teigiamai veikiama kraujotaka ir imuninė sistema;
  • Didėja vidinė ramybė ir psichologinis atsparumas/ stabilumas;
  • Didėja žmogaus jėgų rezervas;
  • Mažėja priepuolinis valgymas, atsiranda sąmoningesnis santykis su maistu;
  • Mažėja alkoholio vartojimas, rūkymas;
  • Didėja pasitenkinimas gyvenimu bei harmonija tarp asmens ir jo aplikos.

 

Kokią vertę gausite šio PRAKTINIO SEMINARO METU?

  • Sužinosite kas yra dėmesingas įsisąmoninimas (Mindfulness), kodėl jį verta praktikuoti (informacija pagrįsta moksliniais tyrimais);
  • Išgirsite šiek tiek svarbios teorijos apie smegenų veiklą, mintis, emocijas… Kaip treniruoti smegenų sritis, kurios atsakingos už dėmesio koncentraciją, kūrybingumą, pasitenkinimą gyvenimu, streso mažinimą ir t.t.,
  • Praktiškai pamatysite ir asmeniškai patirsite kaip veikia mūsų protas (“autopilotas”, mąstymo klaidos, įsitikinimai, patirtys…); Pajusite kaip mintys keičia mūsų jauseną (emocijas, jausmus…);
  • Atliksite bent vieną neformalią Mindfulness praktiką (lengvai pritaikomą buityje, darbe): sąmoningą bendravimą, dėmesingą valgymą ar kt.;
  • Atliksite bent vieną formalią praktiką (mindfulness meditacinę praktiką), gausite jos audio įrašą;
  • Išmoksite kelis efektyvius pratimus momentiniam įtampos, streso, nerimo sumažinimui;
  • Apsispręsite koks būdas (formatas, trukmė) mokytis MINDFULNESS ir gauti sąmoningumo įrankius visam gyvenimui, Jums yra tinkamiausias.

 

Kas yra MINDFULNESS?

 “Paaiškinti kas yra mindfulness yra panašiai sunku, kaip paaiškinti kas yra žalia spalva”  –  Dr. Michael Sinclair

MINDFULNESS – įsisąmoninimas, sąmoningumas, dėmesingumo praktika, dėmesingas įsisąmoninimas, pilnaprotavimas…

MINDFULNESS – tai realaus pasaulio matymas, savo minčių, jausmų ir elgesio impulsų atpažinimas. Tai mokėjimas valdyti ir reikšti emocijas. Tai išminties pauzė prieš darant pasirinkimus. Tai išmintingo gyvenimo siekimas.

MINDFULNESS – gebėjimas būti sąmoningam savo gyvenime. Tai galimybė pamatyti ir pajausti kiekvieną gyvenimo akimirką ir jos išskirtinumą. Tai galimybė suvokti realybę sąmoningiau ir nuspręsti, ką norime rinktis daryti.

MINDFULNESS – yra prieš žmogaus prigimtį, todėl reikia savanoriškumo.


Ar lengva gyventi sąmoningai/ įsisąmonintu būdu?

Neįtikėtinai sunku. Specialiai to nesimokant beveik neįmanoma. Natūraliai dažnai mes veikiame ir reaguojame automatinėmis reakcijomis į stimulus, kurias lemia instinktai, kertiniai įsitikinimai (atsiradę ankstyvojoje vaikystėje), nuostatos (atsiradusios iš vėlesnių patirčių), įpročiai. Tai iššaukia automatines mintis, emocijas, veiksmus. Tokios automatinės reakcijos dažnai nebūna adekvačios situacijai. Reikalingas sąmoningumas, kad išmoktume naujose situacijose (net jeigu jos panašios į anksčiau buvusias) reaguoti naujai, neutraliai, be išankstinio vertinimo.

Mūsų smegenys linkę veikti “autopilotu”: sprendžia apie pasaulį remiantis praeities patyrimu, daugiau dėmesio skiria negatyviai informacijai (instinktyviai ieško grėsmių) ir taip iškraipo realybę. Įsitikinimai ir nuostatos lemia, kad filtruojame ir nepriimame informacijos, kuri prieštarauja mūsų praeities patyrimui. Mes darome daug mąstymo klaidų. Mūsų protas visada bando mus apgauti ir klaidina. Todėl svarbu mokytis Mindfulness:

  • Dėmesio valdymo. Įsisąmoninimas kur dėmesys yra, sąmoningas apsisprendimas kur norime, kad jis būtų, sąmoningas dėmesio nukreipimas link norimo objekto.
  • Dėmesio išlaikymo. Dėmesio „nuklydimo“ pastebėjimas ir grąžinimas prie norimo objekto.
  • Įsisąmoninimo. Realybės matymas su kuo mažiau mąstymo klaidų ar iškraipymų.

MINDFULNESS tinka visiems!

Praktikų efktyvumas patvirtintas ne tik sergantiems depresija, nerimo ir kitokiais sutrikimais, bet ir sveikiems labai jautriems ar varginamiems streso žmonėms ar tiems, kuriems rūpi asmeninis augimas, vidinė harmonija ir gyvenimo kokybė. 

Mindfulness neįmanoma išmokti paskaičius straipsnį ar knygą, protas lavinamas TIK praktikomis (formaliomis ir neformaliomis).

Metodikos, sujungtos su sudėtingomis neuromokslu grįstomis įsisąmoninimo intervencijomis, turi platų priemonių spektrą: senovės rytų meditacinės technikos, dėmesingumo pratybos, fiziniai pratimai ir kt. Taip pat pateikiama svarbi teorinė medžiaga apie tai, kaip veikia mūsų protas, bei kaip mąstymo modeliai (suvokimas, požiūris, įsitikinimai) lemia nuotaikas, emocijas ir elgesį.

ATEIKITE IR SUŽINOKITE APIE TAI, KAS PAKEITĖ GYVENIMO KOKYBĘ MILIJONAMS ŽMONIŲ VISAME PASAULYJE!

 

Praktinį seminarą ves psichologė Rūta Suchockaitė.

Lietuvos įsisąmoninimu grįstos psichologijos asociacijos narė.
Įsisąmoninimu (MINDFULNESS) grįstų šiuolaikinės psichologijos intervencijų praktikė, sertifikuota mokytoja.

Rūta turi daugiau kaip 10 metų darbo patirties. Kaip psichologė dirba su suaugusiais, vaikais ir paaugliais, šeimomis, poromis. Veda grupinius mokymus, kursus, asmenybinio augimo programas. Kaip konsultantė, lektorė  – dirba verslo sektoriaus įmonėse bei valstybinėse organizacijose.

Savo darbe daugiausiai remiasi naujausiomis kognityvinės ir elgesio terapijos intervencijomis,  t.y. įsisąmoninimu grįstu šiuolaikinės psichologijos metodu – MINDFULNESS. Pati praktikuoja mindfulness daugiau kaip 7 metus.

Mano darbas – mano įkvėpimas. Noriu pasidalinti savo žiniomis, gebėjimais bei patirtimi. Turiu entuziazmo, energijos ir motyvacijos padėti klientams. Esu smalsi, nuolat gilinuosi ir domiuosi šiuolaikine psichologija bei psichoterapija, neuromokslo ir kitais moksliniais tyrimais, susijusiais su žmogaus emocine, psichine ir fizine sveikata, jaunatve bei gyvenimo ir darbo kokybe.” – sako Rūta.

 

KADA: 2019 m. vasario 22 d. (penktadienį) nuo 18:30 val.

TRUKMĖ: 3 val.

KAINA:  Atėjus po vieną – 15 €, atėjus dviese – 25 €
*Kaina nurodyta į vieną seminarą.

SVARBU! VIETŲ SKAIČIUS RIBOTAS, todėl REGISTRACIJA BŪTINA!
*Iš anksto nesumokėjusiuosius priimsime tik tuomet, jei bus likusių laisvų vietų.

 

Rekvizitai mokėjimui banko pavedimu:
Gavėjas: „VšĮ Kamadevas LT“
Įmonės kodas: 304446978
A.s.: LT523500010002598309
UAB „Paysera LT“
Paskirtyje nurodykite renginio pavadinimą

 

REGISTRACIJA:

 

 

Skambinti
Atvykti

Informuojame, kad svetainėje yra naudojami slapukai, kad tinkamai individualizuoti turinį. Spausdami „Sutinku“ Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Naršydami toliau Jūs sutinkate su svetainės Slapukų politika