Dinaminė meditacija

Ošo sukurta meditacija – viena iš labiausiai aktyvuojančių ir tonizuojančių meditacijų. Ji praktikuojama rytais.

Meditaciją sudaro penkios stadijos, atliekamos užmerktomis akimis

  • Pirmoje stadijoje Jūs 10 min. chaotiškai kvėpuojate per nosį, taip išvesdami save iš įprastinio mąstymo ritmo.
  • Antroje – katarsio stadijoje – Jūs 10 min. garsiai reiškiate bet kuriuos jausmus, savotiškai „išprotėjate“, kas padeda išreikšti nuslopintus jausmus.
  • Trečioje stadijoje jūs 10 min. šokinėjate iškėlę aukštyn rankas ir nusileisdami ant viso pado išrėkiate mantrą „Hu !“
  • Ketvirtoje stadijoje – STOP – Jūs 15 min. stovite sustingę stebėdami, kas vyksta viduje. Tai jau meditacinio stebėjimo pakopa.
  • Penktoje stadijoje – šventimo – Jūs 10 min. laisvai šokate.

Po dinaminės meditacijos mes geriame arbatą ir dalinamės patyrimais.

Meditacijos poveikis geriausiai pasijunta praktikuojant 28 dienas iš eilės, bet geriau daryti bent vieną kartą negu nė karto.

DĖMESIO! Į dinaminę meditaciją reikia atvykti nevalgius (galima atsigerti arbatos, vandens), atsinešti akių raištį ir dėvėti laisvai leidžiančius judėti rūbus. Meditacija daroma užrištomis akimis, nes tai leidžia geriau panirti į savo pojūčius.

Mokytojas



Olegas Lapinas


Dinaminės meditacijos (Ošo) mokytojas