Pilates su Rasida

Dešimt užsiėmimų – ir jūs pasijusite geriau. Dvidešimt užsiėmimų – ir jūs geriau atrodysite. Trisdešimt užsiėmimų – ir jūs gausite visiškai naują kūną.“
– Dž. Pilatesas

 

Pilates – tai nesudėtinga, bet labai efektyvi giliųjų raumenų lavinimo treniruotė, kuri stiprina ir formuoja raumenyną, gerina laikyseną ir pusiausvyrą bei sujungia kūną ir sielą.

 

Moterims Pilateso treniruotės yra nepakeičiamos, nes stiprinami gilieji pilvo ir dubens raumenys, kas leidžia treniruotis neštumo metu ir po jo nenutraukiant treniruočių, palaikant gerą fizinę formą. Be jokios abejonės treniruotės tinka ir vyrams – juk ir pats Pilates išradėjas buvo vyras.

Mankštinantis akcentuojamas pilvo presas – jis turi būti įtemptas visos treniruotės metu. Pasak Dž. Pilateso, pilvo presas ir nugara – tai karkasas, kuris padeda išlaikyti kūną tiesioje padėtyje. Pilates sistemos pagrindas yra kūno ir proto vienybė, ji jungia įvairius rytų ir vakarų kultūrų treniravimosi metodus. Mankštinantis kiekvienas pratimas atliekamas apgalvotai, susikaupus. Didelis dėmesys skiriamas taisyklingam kvėpavimui, kuris padeda smegenis aprūpinti krauju ir gerina bendrą kraujo apytaką organizme.

Pilates sistema skiriasi nuo kitų tradicinių jėgos pratimų, kai kiekvienas raumuo tarsi izoliuotas ir dirba atskirai nuo kitų. Pilates treniruočių metu dirba visi pagrindiniai kūno raumenys. Didžiausias dėmesys skiriamas tempimui, giliesiems raumenims, sąnarių lankstumui, raiščių elastingumui ir ištvermei. Per užsiėmimą krūvis nei kiek ne mažesnis nei per kitas treniruotes, judesių kartojimas minimalus. Visi pratimai atliekami lėtai, plastiškai, neskubant, nėra staigių judesių, taigi mankšta puikiai tinka fiziškai nepasirengusiems arba vyresnio amžiaus žmonėms.

– – – – – – –

PILATES su Rasida

Užsiėmimų metu didelis dėmesys yra skiriamas kūno atliekamiems judėsiams naudojant pagrindinius Pilates principus.

 

!SVARBU! Viso kūno ir proto susitelkimas bei atsipalaidavimas, būti čia ir dabar, sąmoningas diafragminis kvėpavimas užsiėmimo metu.

Užsiėmimuose panaudojamos reikiamos priemonės kūnui suteikiant geresnį išilgėjimą pagal Jūsų laikyseną t.y pagalvėlė, pledas, rankšluostis, volelis.

 

Trenerė Rasida Jums neleis nuobodžiauti ir siūlo skirtingas, bet tuo pačiu tarpusavyje derinamas treniruotes:
  • Pirmadieniais 12:00 val. – Pilates kaklui ir pečiams
  • Trečiadieniais 12:00 val. – Pilates visam kūnui
  • Penktadieniais 12:00 val. – Pilates kūno lankstumui gerinti

 

 

UŽSIĖMIMO EIGA bei PASTABOS:

  • Galvos, kaklo ir pečių juostos paruošimas atliekant judesius
  • Kūno svorio paskirstymas atliekant judėsius su pėdų ir rankų atrama
  • Treniruotės metu judesys įvedamas lengvai, nuo mažesnės ampitudės pereinant prie sudėtingesnės
  • Kvėpavimo ampitudės keitimas
  • Parenkama atitinkamą pratimų seka, skirta atitankamai kūno vietai atpalaiduoti, mobilizuoti ir stiprinti, bet įdarbinamas visas kūnas, kaip visuma
  • Judėsio metu pritaikomas vaizdinių panaudojimas (gamtos, medžių, uoslės)
  • Judėsio metu įtraukiama rega, klausa ir uoslė
  • Koreguojantys ir taktiški trenerio prisilietimai judėsio atlikimo metu
  • Trenerio priežiūra ir dėmesys klientui
  • Tekanti ir nuostabi muzika treniruotės metu
  • Treniruotės metu rekomenduojama dėvėti sportinius marškinėlius ir tempres

 

Pagrindinis treniruotės efektingumas – judėti taip, kaip galima ir įmanoma pagal savo kūno galimybes.

 

Reguliariai lankant mankštas:

  • Mažėja nugaros ir sąnarių skausmai
  • Atkuriama judesių amplitudė ir taisyklinga laikysena
  • Atpalaiduojamos įtampos kūne
  • Sustiprėja nusilpę raumenys
  • Pagerėja bendras kūno tonusas, odos būklė
  • Paspartėja medžiagų apykaitos procesai
  • Išryškėja moteriškos kūno linijos
  • Sustiprėja pasitikėjimas savimi

 

SVARBU! Užsiėmimai tinkami visoms besilaukiančioms moterims bei moterims po gimdymo (apie tai būtina pasisakyti trenerei), koreguojant pratimus pagal individualų poreikį.
Užsiėmimo metu pritaikomos visos atsargumo priemones esant patologiniams pakitimams.
Esant kūno funkcijos sutrikimams prašome trenerį informuoti prieš atvykstant.

 

– – – – – – –


UŽSIĖMIMŲ
KAINA:

  • Pirmas kartas – 7 EUR
  • Vienkartinis apsilankymas – 14 EUR
  • 4 kartai – 45 EUR
  • 8 kartai – 70 EUR
  • 12 kartu – 85 EUR
  • Individuali treniruotė – 30 EUR
  • Individuali treniruotė dviems – 50 EUR

 

REGISTRACIJA:

 

DAUGIAU APIE MOKYTOJĄ:

Trenerė



Rasida Matuizienė


PortDeBras, Body Balance, pilates ir kalanetikos trenerė


Rasida sakosi aktyviai sportuojanti nuo 20-ies metų. Nuo tada šokiai, aerobika, bėgimas, vaikščiojimas, važinėjimas dviračiu ir panašios veiklos – josios kasdienybė.

Visgi aktyvios veiklos kažkur „šone“ Rasidai nepakako. Prieš penkerius metus ji nusprendė radikaliai pakeisti savo profesiją ir pasukti kitu, sporto trenerės keliu. Viskas prasidėjo nuo įstojimo į Lietuvos Edukologijos Universitetą ir tęsiasi iki šiol – Rasida aktyviai kelia savo kvalifikaciją įvairiuose kursuose bei mokymuose Lietuvoje ir užsienyje.

„Visada svajojau apie darbą, kurį dirbčiau su didele meile. Šiuo metu daugiausiai džiaugsmo kūnui ir sielai teikia PortDeBras, pilates bei kalanetikos treniruočių vedimas, o joga ir cigun praktika užsiimu kol kas tik savo malonumui“, - sako Rasida.

Rasida save apibūdina kaip labai smalsią asmenybę, nuolat kuo nors besidominčią, kur nors dalyvaujančią.  „Nepaliaujamai tobulinu save įvairiose sporto ir dvasinio tobulėjimo festivaliuose bei stovyklose, tokiuose kaip „Fitness factory“, „Nike“, „Masters of Calm“, „Varom“, „Mandala“, „Rimini“, „Sporto festivalis“ Litexpo ir pan.“, - sako ji.

Be to, laisvalaikiu Rasida organizuoja renginius bei šventes, praktikuoja sąmoningą kvėpavimą, domisi psichologija, joga, šokio terapija, sveika gyvensena bei mityba, vegetarizmu.

Skambinti
Atvykti

Informuojame, kad svetainėje yra naudojami slapukai, kad tinkamai individualizuoti turinį. Spausdami „Sutinku“ Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Naršydami toliau Jūs sutinkate su svetainės Slapukų politika